10.9.2010

Väinö Väinönpoika Väinöö

Niin, kissathan ei tähän lopu. Mulla on outo taipumus törmätä kodittomiin tai hylättyihin kissoihin. Ja mä en osaa aina sanoa EI.
Mä kerroinkin jo kuinka mä laitoin ympäri kylää kadonnut kissa-lappuja kun Jaakko katosi. Joku äiti bongasi siitä puhelinnumeron, kun hänen poikansa kavereineen oli löytänyt isolta tieltä ojanpenkasta (meiltä 8km)keskeltä ei mitään oranssin kissan. Mulle sit soitettiin siitä, kun aattelivat josko se tieltä löytynyt olisi jaakko kun oli samanvärinen.
Sovittiin treffit ja mua vastassa oli oranssi pikkukisu, joka maukui hurjasti. Sehän oli vasta ihan pentu, n.4kk vanha ja en ymmärrä kuinka se oli niin väärin kattonut, kun Jaakko kuvassa oli kyllä ihan aikuisen näköinen kissa...
Se perhe ei sitä voinut ottaa suojiinsa, koska heillä oli koiria. Pikkupoika sanoi, että kisu oli löytynyt ojanpenkasta ja lähtenyt seuraamaan poikia ja täytyy kyllä sanoa että pojat tekivät viisaasti kun ilmoittivat siitä äidilleen, joka taas etteenpäin MULLE!
Otettiin kissa kotiimme ja mietittiin sen kohtaloa, voidaanko me pitää se???? Muutkin kissat miettivät varmaan samaa :)


Se maukui koko ajan. Ihan kuin sillä olisi ollut ikävä jotain. Sitä piti pitää sylissä kaiken aikaa ja nukkuessakin se inisi. Jos lopetti silittämisen se alkoi maukumaan. Se nukkui kolme ekaa päivää kunnolla vain kun sitä piti lähellä ja silitteli. Voi ressua... Mietittiin oliko se kesäkissa? Oli syyskuu 2009.







Kisusta tuli Väinö ja se jäi meille,kas kummaa....
Se tykkää nukkua mun peiton alla ja on kova poika kehräämään. Muut kissat otti sen loppuviimein hyvin vastaan ja Väinö sai ja saa paljon myös kissahellyyttä.

                              Väinön ensimmäinen joulu 2009 lapissa

6 kommenttia:

  1. voi että ku toinen on sulonen!!!! <3

    VastaaPoista
  2. Väinö on aivan kuin mun Emma! Ihana katti.

    VastaaPoista
  3. Väinö on kiva nimi, minäkin mietin joskus sitä kissoilleni.
    Johtuiko jostain laulusta minulla lienee..
    Väinö on ihana, ja onnen kissa sai hyvä kodin ♥
    Hiukan samanlainen kuin Karvinen minun blogissani sivupalkissa ♥♥

    VastaaPoista
  4. Väinö on vallan loistava nimi kissalle. ;-)

    VastaaPoista
  5. Ihana olet, todella....rakastat kissoja kuten minäkin, arvostan suuresti sitä.

    Rakastan kissoja ja muitakin eläimiä yli kaiken, mutta kerrostalossa "kituneena" ja miehen kanssa joka ei suostu, olen vain yhden kissan emäntä kerrallaan.

    Suuri haaveeni olisi monta "kattia", ja jos olisin vähänkin nuorempi sen toteuttaisin, mutta hyvä että yksikin tällä kissamummolla, kerrostalossa.

    VastaaPoista
  6. Kiitos sinulle anonyymi näistä sanoista!
    Kivaa kun löysit blogiini!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!