27.10.2010

Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun....

Tää pimee aika väsyttää mut! Mä raahaudun töihinkin väkisin. Lihakset on kipeenä liikkumisesta, eilen oli ensimmäinen body pump ja ei se oikeen ollut mun juttu. Tykkään enemmän heilumisesta...

Se saariston veneilijä oli löytynyt hukkuneena. Meidän rakettinäky ei liittynyt asiaan. Mies oli löytynyt ihan eri paikasta. Ihmisiä katoaa ja hukkuu nykyisin niin paljon. Liian paljon. Mä mietin aika paljon niiden ihmisten kohtaloita ja olen tosi pahoillani ja surullinen heidän perheidensä puolesta. Varsinkin syksy ja pimeä aika laittaa mut murehtimaan. Mun hieroja sanoi mulle joskus että hänen tuntemuksen mukaan olen ihminen, joka kantaa toisten murheita omilla niskoillaan. Mun isäkin oli sellainen. Nyt pitäisi päästä taas hierojalle, olen jumissa.
Pakko laittaa kuvia piristämään, lokakuulta 2006. Niissä on valoa enemmän kuin tässä ja nyt. Ollaan käymässä lapissa, Tapion äidin lapsuuden talossa. Siellä oli kaikkea ihanaa!!!




Tuo kenkä on Tapion papan tekemä ja se pelastettiin, samoin tuo puusaavi, vai mikä on oikea nimitys?
Ois tuo hellakin ollut kiva :) Ei mahtunut autoon, hih...


Uskomaton Salla. Luminen lokakuu.

2 kommenttia:

  1. Ompa symppis talo <3 Ihanoja aarteita :)
    Missä kävit pumpissa? Mä tykkään siitä kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Finnbodylla. Mulla on sinne 30 päivän ilmaiskokeilu, saa testata kuinka passaa työvuorojen kans yhteen. Olihan se lihaksille rankkaa...

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!