12.11.2010

Peppi Pitkätossuna

Selasin vanhoja kuvia ja silmiini osui näitä Peppikuvia. Yritän muistella, kuinka monta kertaa olen ollut elämässäni Peppi Pitkätossu? En pysty muistamaan, niitä kertoja on paljon! Olen sosiaalialan sekä nuorisoalan immeinen, joten opiskeluajoilla tuli järjestettyä erilaisia lastentapahtumia. Oli helppo pukeutua Pepiksi koska minulla oli silloin punaiset hiukset :) 
Kerran eräillä lastenmessuilla oltiin järjestetty MLL:n temppurata lapsille. Olin tietysti taas Peppi ja oli hassua kun vanhemmt toivat lapsiaan kuvattavaksi minun kanssani,hih!






Näissä hepostelukuvissa kerättiin nuorisoporukan kanssa lastenjuhlilla rahaa reissuun. Projektimme, OMA EUROOPPAMME 2004, kesti vuoden ja koko ajan keräsimme rahaa eri keinoin (sukka-karkkimyynnit, tilaisuuksien järjestäminen yms....). Pääsimme vihdoin halppislennoilla, minä ja ohjaajakolleegani sekä 18 nuorta ( kaikki alle 18-vuotiaita) Barcelonaan. Kova työ tuotti tulosta!




Tässä muuten vain-Peppi. Siskon lapsille ylläri =)




Pääsisipä joskus katsomaan sitä oikeaa huvikumpua!



2 kommenttia:

  1. Kovasti olet aidon näköinen maailman vahvin tyttö :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Peppi on vain aikamoinen sankari ja voimanpesä :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!