26.2.2011

Ihana aamu


Lauantaiaamu toi minulle hyvän mielen. Sain tunnustuksen Hyvä mieli-blogilta ja olen siitä erittäin kiitollinen!


KIITOS! KIITOS! KIITOS!


Vastaan myös mukana tulleisiin kysymyksiin

1. Milloin aloitit blogisi?
-Kesäkuussa 2010
2. Mistä kirjoitat blogissasi,mitä kaikkea se käsittelee? 
-Pääasiassa kissoista ja kirppislöydöistä, mutta kaikesta mistä tää arkielämä koostuu.
3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verratuna kaikkiin muihin?
-En vertaa blogiani muihin blogeihin, kunhan höpisen kaikkea laidasta laitaan, omana itsenäni!
4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
-Olin jo pitkään selaillut muiden blogeja ja mietin voisiko minulla olla ihan oma? Olisi kiva jakaa ajatuksia ja valokuvia. Alkuun blogini oli "salainen" ja kutsuin sinne ystäviä, päätin kuitenkin jakaa sen kaikille ja olen tyytyväinen kun näin tein. On hienoa "tutustua" uusiin ihmisiin! On paljon asioita jotka yhdistää ihmisiä, ja huomaan että olen myös löytänyt hengenheimolaisia paljon!
5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
-Huomaan muokkaavani blogiani kaiken aikaa, fontteja ja taustoja yms. Olen siihen tyytyväinen nyt, mutta huomenna voi olla jo toisin. :) On niin paljon kaikkia kivoja taustoja joita tahtois kokeilla heti!


Jaan tunnustuksen seuraaville viidelle bloginkirjoittajalle:
seijastiina    Millan    mustakissa    Elisa    Tirriliisa

Käykäähän hakemassa omanne! Tahdon kuitenkin mainita että jokainen lukemani blogi on tunnustuksen arvoinen!!!
Ootte niin tärkeitä!


IHANAA LAUANTAITA!



12 kommenttia:

  1. Oi kiitos Katjusha ;) teit lauantaista ihanaisen ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti Katjusha ♥
    Olipa kiva yllätys, lisään sen blogiini, kun jo kysymyksiin olen vastannut :)

    Iloista tulevaa maaliskuuta, siitä alkaa kevät ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksesta Katjusha! Mukava ylläri:D

    VastaaPoista
  4. Katjusha: Olet tunnustuksen ansainnut :) !

    VastaaPoista
  5. Hei Katjusha!

    Hätäsi Millanin Usmasta liikutti minua kovasti!
    Minäkin tunnen sitä samaa hätää. Arvelinpa pistäytyä blogiisi, ja kas kissat ja kirppikset ainakinn meitä yhdistävät. Siksi tulin tervehtimään Sinua!
    Nyt rupeakin lukemaan Unelmasi elämisestä, minäkin elän unelmaani!

    VastaaPoista
  6. Maria Veikontytär: Enempi siulle asiaa blogissasi!

    VastaaPoista
  7. Kiitos sinulle! Liityin lukijoidesi joukkoon:)

    VastaaPoista
  8. Voi kiitos :) Höpsöä kyllä, olin ajatellut ojentaa tämän saman tunnustusnapin sinun blogillesi, kunhan löydän jostain voimia ja energiaa linkittelyyn :)

    VastaaPoista
  9. Voi niinkö Millan, kiva kuulla =)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!