10.3.2011

Moitetta pukkaa

video

Tulin töistä kotiin ja mies oli tiskannut, pyynnöstä (tai ehkä käskystä).
Ehkä sen pyynnön (käskyn) innoittamana hän oli kuvannut tiskikasaa. Se iso kuppikasa on minun, yksi kuppi on miehen. Olen siis käyttänyt liian monta kuppia kahden päivän aikana, miehen mielestä. 
Joo, kyllä mä tiedän että mun täytyy nyt katsoa peiliin ja liata vähemmän. Kupin voi huuhtoa käytön jälkeen. Ei tarvitse ottaa aina uutta. Se on taloudellistakin. 
Minä vimpan päälle kierrätysihminen ja luontoa kunnioittava, olen harhautunut. 
Asialle täytyy tehdä jotain että tuo piikittely kotona loppuu. 



6 kommenttia:

  1. tää oli hyvä :D hyvä Tapsaaa!!

    VastaaPoista
  2. Paljon kauniita kuppeja teiltä löytyy :) Jos sentään viet likaiset mukisi tiskipöydälle, niin minä ainakin latoisin ne tiskikoneeseen ihan mukisematta. Meidän isännällä on tapana jättää astioitaan pitkin taloa ihan mihin vaan niin, että lehtikasasta saattaa löytyä lautanen ja sohvatyynyn takaa kuppi. Se joskus hieman rasittaa.

    VastaaPoista
  3. Jep, jep... meillä ei ole tiskikonetta ja nelihenkisen perheen elinkaaren jossain vaiheessa olen antanut komennon, että jokainen huolehtii omat välineensä siihen kuntoon, että niistä kykenee syömään ja juomaan lopun ikäänsä... Toimii ja ei...

    VastaaPoista
  4. Jos meillä jättää kupin, mukin tai lasin johonkin sille kuulumattomaan paikkaan, Cilla-kissa käy sen tassulla pudottamassa. Outo otus, mutta hyvä opettamaan siisteyttä : )

    VastaaPoista
  5. Meiltä kyllä tuo tiskikonekin löytyy, mutta me ei jostain syystä käytetä sitä? Joskus käytettiin mut se vaan jäi. Jos on hurjasti vieraita ja astioita kertyy niin sitten sinne astiat.

    Kiitokset kommenteista!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!