16.4.2011

Tunnustus piristää


Sain hauskan ja erilaisen tunnustuksen mustakissalta. Kiitos siitä!!!

You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"

Minun kuvat eivät kyllä tule oman kameran kätköistä, omien arkistojen kätköistä kyllä. Toivottavasti näinkin voi toimia...Oman elämän kuvia nämä totisesti ovat! Tahdoin hieman fiilistellä omassa lapsuudessani :)

Katjushaa on naurattanut kovasti lapsesta lähtien =) Tuo tuoli ja siihen kuuluva pöytä on minun käytössä nyt. Pöytäryhmä oli äidin ja isän ja on onneksi säilynyt.

Minä pikkusiskon kanssa. Tällä pikkusiskolla on lapsia, niitä ihanuuksia, joita minunkin blogissani joskus vierailee. Paljon on tässä kuvassa kaikkea retroa! Tuo yöpaita oli erityisen rakas <3 
Kissoja jo unissa silloin!

Nuorimman siskon kanssa, pikkuisen isompana tyttönä. Tätä siskoa oli erityisen ihana hyysätä, kun oli jo itsellä sen verran ikää. Hän peri isäni taipuisat hiukset. Tuosta kuvasta ei pitkään mennyt kun jo korkkiruuvikiharat valloittivat koko pään. Ja me muut olimme kateellisia :)
(nyt minun hiukseni on alkaneet mennä samalle kiekuralle mitä vanhemmaksi tulen)


Jatkan haasteen seuraaville kolmelle blogin kirjoittajalle:


Hakekaahan omanne!!!

Eilen oltiin Juuson kanssa ulkosalla. Ja naatiskeltiin :) Otin montakin videonpätkää ja ilta meni niiden kanssa takutessa. Onko totta että bloggeri ei anna ladata pikkusenkaan pidempiä videoita kuin tuo minun aiempi Onni-pätkä oli? Sekin kyllä lyhyt...Niin harmillista!
Olisiko jotain muuta keinoa esitellä omia nauhoituksiaan,esim.laittaa linkkiä johonkin? missä oma videoni sijaitsee? Voihan bloggeri! Silleen hassua, kun kuitenkin youtubesta saa ladattua vaikka kuinka pitkiä videonpätkiä...Osaisko joku neuvoa? 

Mukavaa aurinkoista lauantaita teille jokaiselle! Olette kaikki tunnustuksen ansainneet!!!
Minä lähden nyt haravoimaan!


4 kommenttia:

  1. Olit laittanut ihania kuvia, ihan tuli oma lapsuus mieleen kuvien väreistä ja taustoista! Pikku siskoja minulla ei kylläkään ole(se oli suuri harmi varsinkin nuorempana) kaksi isoveikkaa kylläkin.
    Minä tulin juuri haravoimasta ja minulla oli Leevi apulaisena. se roikkui kovasti haravan lavassa, joten ainakin sillä oli hauskaa. No. oli minullakin, työstä ei vain tullut paljoakaan:D

    VastaaPoista
  2. Kaunis kiitos! Täällä ollaan oltu pienellä reissulla ja tämä tuli mukavana yllätyksenä kotiinpaluun kera! Kunhan likat on kotiutettu ja rauha maassa niin ryhdyn hommiin! Kiitos vielä kerran!

    VastaaPoista
  3. Oi, kiitoksia paljon tunnustuksesta! Piristi päivää :)

    VastaaPoista
  4. mustakissa: minulla oli haaveena lapsena että saisin veljen, siskoja vain tuli :) Mutta hyviä siskoja ne onkin!

    Naukulan Mamma: Kiva jos tunnustus miellytti!

    Elina: Ole hyvä Elina!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!