21.5.2011

Pian pääsee järveen

Päivä 4: HARRASTUS

Pöhkö pulikoi 

Uinti on mun rakas harrastus. Harrastelen sitä uimahallissa, mutta kesällä käyn mielelläni uiskentelemassa myös järvessä tai missä milloinkin, aina kun mahdollista. Uinti on mieltä virkistävää sekä lihaksia rentouttavaa ja olen kuin uusi ihminen kun kilometri uintia on takana. Sen jälkeen ei haittaa vaikka istahtaa blogin ääreen pidemmäksikin aikaa :)
Kuvan uimapaikka löytyi viime kesänä ihan omalta kylältä. Pieni lammen tapainen monttu, kirkas ja lämmin vesi. 
Kyllä mä talvellakin uimaan tohin mennä, jos siihen on mahdollisuus. Silloin toki puhutaan minun kohdalla vain pikaisesta pulahtamisesta. 
Uinti on pop!

4 kommenttia:

  1. Tässä asiassa olemme sitten ihan erilaiset. Minä menen uimaan, jos on todella niin kuuma, että vesikin on varmasti lämmintä. Se kastelu ei ole kivaa. Pieni kateus uinnin iloja kohtaan minulla kyllä on : )

    VastaaPoista
  2. Plumps! Ennen tykkäsin enempikin uimisesta,
    nykyään jää aika vähiin. Ihan kylmään
    veteen en vapaaehtoisesti mene.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kun kävitte kurkkaamassa vesipetoa :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!