27.6.2011

Tänään....

....menin töihin vähän kurkkukipuisena. Sain pidettyä alkavan flunssan kuitenkin aisoissa panadolin avulla. Muutahan en nyt tähän hätään voi edes ottaakaan. Nyt on vähän jo parempi olo. Kuuma jalkakylpykin auttaa. Enää kolme päivää kesälomaan.

Tänään...

kuvasin mun unikonkukan. Oi että se on kaunis. Leikkasin 1/3 nurmikkoa ja pari sairasta/kuollutta oksaa kriikunapuusta ja pesin koneellisen pyykkiä.

Tänään...

...annoin suukon miehelleni ja ikävä tuli jo vaikka hän vasta teki lähtöä. Miehellä on työkeikka Porissa tämän viikon ja nyt oisin vain tahtonut olla hänen kanssaan. Viettää lämpöisiä kesäiltoja kotona ja laittaa yhdessä puutarhaa ja tehdä remppaa.

Tänään...

...vauva on potkinut usein ja paljon :) On potkinut jo kaksi viikkoa. Olen myös laulanut vauvalle:

"Etkö ymmärrä, mitä sulle lausuin?
Kerran vielä mä kuiskata sen voin,
että sullekin uudet leikkini näytän.
Siihen vielä mä lisäisin, että sinusta välitän. 
Siihen vielä mä lisäisin, että sinusta välitän ..."



Tänään... 

...käperryn sänkyyn kissojen kanssa ja meinaan ahmia kirjoja. Dekkareita tietenkin! Aloitin tuon norjalaisen dekkaristin lumiukko-kirjan. Vaikuttaa lupaavalta. Mitä sinä muuten luet? Ja dekkari/jännärikirja- vinkkejä otetaan vastaan! Kiitos!


4 kommenttia:

  1. Pionit ovat upeita! Hetken leiskuu komein kukinta, vaan on se niin upea. Toivottavasti et sairastu!

    VastaaPoista
  2. Pionit ovat upeita! Hetken leiskuu komein kukinta, vaan on se niin upea. Toivottavasti et sairastu!

    VastaaPoista
  3. Kiitosta kommenteista, Elisalle kahteen kertaan :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!