24.7.2011

Lapin herkut jo oottaa mua...

Kiitos edelliseen juttuun kommentin jättäneille!
Nyt tulee varsin pikainen heippa ja näkemiin hetkeksi. Lähden kohta junalla lappiin. Mies meni sinne jo viikolla autolla. Sai vähän etumatkaa kalasteluun, ei tarvi sitten koko vuotta kuunnella sitä marinaa kun ei ehtinyt paljoa kesällä kalastaa. Nyt on saanut siihen mahdollisuuden ilman minun perässä "roikkumista" ja tällä kertaa myös lyllertämistä ja puuskuttamista. Tällä kertaa koitan välttää ne pahimmat pusikot ja maastot. Saa sitä kalaa helpoimmistakin paikoista. Offiakaan ei saa käyttää, vaatteille vain. Saas nähän miten niiden itikoiden kanssa selviää :)
Kissavahdit sisko ja sen mies sekä mun äiti saapuvat huomenna ja ovat täällä sitten mun kissakavereiden seurana viikon. Ihanaa jättää rakkaat hyviin käsiin <3
Käyn lukemassa taas teidän juttuja viikon päästä ellei siihen tule aiemmin mahdollisuus. Hei hetkeksi ja mukavaa tulevaa kesäistä viikkoa. Koitetaan pärjäillä noiden ukkosten kanssa!

8 kommenttia:

  1. Hyvää reissua! Ihaniin maisemiin olet matkalla. :)

    t. Nimim. Meilläpä on myös mies juuri pohjoisessa, mutta minä olen ja pysyn kotosalla ;)

    VastaaPoista
  2. Oikein mukavaa Lapinreissua sinulle!

    Syyskuussa pääsen minäkin noihin maisemiin...
    lakat/hillat/suomuuraimet on tosin silloin jo poimittu.....me ihailemmekin vain maisemia ;)

    VastaaPoista
  3. Oikein rentouttavaa Lapinmatkaa sinulle<3

    VastaaPoista
  4. Voi, kun pääsiskin Lappiin! Toivottavasti teillä on ollu tosi mukava reissu!:)

    VastaaPoista
  5. Kiitosta teille kun ootte käyneet kommentoimassa!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!