24.6.2012

Juhannus oli ja meni




 Silloin joskus ennen Helmi-Inkeriä, mun ja miehen "harrastus" oli ajella teillä tietämättömillä. Ajellessa mietittiin jotain tienviittaa et mitähän tuolla on ja mentiin katsomaan. Se oli sellasta pientä seikkailua ja monesti löydettiin hienojakin paikkoja.
Me aloitettiin meidän juhannus torstaina nurmikon leikkuulla. Kissojen tarha piti niittää ja siistiä kuntoon. Saatiin yhdessä puuhastella ulkosalla rauhasaa, koska mun äiti tuli meille yöksi. 
Perjantaina päästiin sitten ajelulle pitkästä aikaa! Löydettiin taas tie jota ei kumpikaan ollut koskaan ajanut ja löydettiin ihan hieno kalapaikka. Sinne mentiin tuommoisen koivumetsän läpi. Samalla reissulla bongattiin ihana joutsenperhe. 
Tulipa hyvä olo!!!

Kotona sitten grillailtiin nuotiolla ja saunottiin. Helmiskä sai oman saunavihdan.


 Lauantai vietettiin Powerparkissa. Välillä tuo lapsonen ihmetyttää mua et miten hän jaksoikaan viettää siellä koko päivän. Tai ylipäätään reissut jotka on pitkiä, niin hyvin aina jaksaa...
Tuollakin nukkui välillä unia makoisasti vaikka huvipuisto pauhasi ympärillä.
Mä en käynyt missään laitteessa kun mua ne ei kiinnosta, mies mennä viipotti taas koko rahan edestä. Annoin hälle lipun synttärilahjaksi kun tänään hän täyttää vuosia. Mä pääsin katsomaan 5D elokuvaa kun viime vuonna en saanut sinne mennä koska olin raskaana....
Päivä oli ihana ja aurinkoinen ja nautin vain hengailusta!

Tässä oli tämmönen nähtävyys. Pohjalaisäijä paskalla :)
Hyysikän ovi aukesi ja äijä huuteli sieltä kaikkea ja piereskeli ja sylkäisi meitä kohti...

Niin se vaan juhannus vilahti taas ohi. Ensi vuonna mä tahtoisin vuokrata mökin ja olla vaan. Uida ja saunoa. 


Toivottavasti tekin vietitte ihanan juhannuksen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle kommentistasi!