11.10.2012

Lehtijulkkis!


(klikkaamalla kuvan saa isommaksi)

Aloitimme viime viikolla vauvasirkuksen naapuripaikkakunnalla ja silloin siellä oli myös toimittaja paikalla ja oli kovin kiinnostunut Helmi-Inkeristä. Tiesin että taitaa tulla ensimmäinen lehtijuttu tyttösestä.
Tänään se lehti sitten ilmestyi ja meidän pieni sirkustyttöhän se siellä kurkkii!!!

Minun google kuvatilini on nyt ihan täynnä! Oletteko te ostaneet lisätilaa? Sitä se nyt tuolla herjaa ja pyytää. Katsoin että 25Gt:tä maksaa 2,49$ kuukaudessa ja kun pääsin siihen vaiheeseen missä pitää pankkikortin tiedot laittaa, mua alkoi hirvittää!!! Mut pakko kai se on jos mä tahdon vielä bloggailla. Oonko mä nyt turhan arka? Niinkö tässä nyt pitää edetä?


14 kommenttia:

  1. Vastaavassa tilanteessa olen ollut ja samoin toiminut kuin Sinäkin:)
    Blogini suhteen olen varmasti samassa tilanteessa, kovasti olen miettinyt... pitäisikö ihan uusi perustaa?

    VastaaPoista
  2. Voi, miten veikeä kuva Helmi-Inkeristä! Minä jouduin Suklaamurun ja Kermakaramellin valtavan kuvamäärän vuoksi ostamaan lisätilaa jo pari vuotta sitten. Pulmaksi muodostui se, ettei minulla ole luottokorttia, eikä halua tai tarvetta sellaista hankkia.. Niinpä minun vuosittainen googlemaksuni on mennyt teidän kirkkoherranne tililtä ja minä olen yrittänyt puolestani muistaa maksaa hänelle ;)

    VastaaPoista
  3. Ilmaisia "kuvasäilöjä" on vaikka millä mitalla ja blogspotin blogeihin voi kuvia linkittää ihan mistä vain :)

    terkkuja Eskurista!

    VastaaPoista
  4. Ihanan valloittava sirkusprinsessa ♥

    Minullakin alkoi olla kuvatila lähes täynnä. Koska en jaksanut alkaa uutta blogia perustamaan, ostin tuon 25 Gt:a, nyt menee Visalta joka kuukausi vähän yli 2 euroa. Meidän Teekkari neuvoi tekemään niin, on kuulemma ihan luotettava paikka antaa luottokortin numeronsa.
    Teekkarin mukaan on olemassa keinoja, millä saa kuvia vielä blogiin vaikka kuvatila on täynnä. Minä en sellaisista ymmärrä ja hänkään ei viitsinyt. Sanoi, että minulla pitää olla varaa maksaa pari euroa kuussa tästä harrastuksestani ;)
    Tuo 25 Gt riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa, kun melkein neljäksi vuodeksi riitti se paljon pienempikin tila :)

    VastaaPoista
  5. 2 euroa kuukaudessa? Eikö se olekaan kertamaksu?

    VastaaPoista
  6. Eipä ihme, että Helmi-Inkeri pääätyi lehteen! Tuolla hymyllä niin voi käydä useamminkin :)

    Minä olen kiltisti lisätilasta Naukulan puolella maksanut. On ihan luotettavaa antaa tuonne korttinumero, jos ei jaksa/halua/osaa lähteä kikkailemaan.

    VastaaPoista
  7. No minä nyt mennä pätkäsin ja maksoin kiltisti lisätilasta. En jaksanut tutustua muihin ohjelmiin tai aika ei siihen riitä. Helpointa oli tehdä noin. Luulin kans että maksu on kertamaksu esim vuodelta, mutta se meneekin nyt noin.
    Kiitosta vaan rohkaisevista kommenteista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Maksu oli ennen kertaluontoinen, mutta on hiljattain muuttunut kuukausimaksuksi. Mulle tuli kuvatila kans just täyteen ja perustin toisen blogin, kuten tiedätkin. Nykyään pienennän kaikki kuvat, joten kuvatila ei sitten niin nopeasti täytykään. Lisäksi sain neuvon, että alle 800 pikselin kuvat eivät vie tilaa ollenkaan. Onhan pienentämisessä oma vaivansa, mutta toivottavasti siitä tulee pian vaan nopea rutiini!

      Tosi valloittava tuo sinun pieni sirkustyttösi :))

      Poista
    2. Tervetuloa blogiini Inka!
      Tuo pienennys on ihan hyvä idea. Mä käsittelen kuvia aina sen verran että rajailen niitä, mutta ilmeisesti rajaus ei tarpeeksi pienennä vaan niiden kokoa tulisi pienentää sit ihan eri paikasta. En ole sitten jaksanut siihen lähteä kun rajauksen lisäksi lisään reunoja ja kikkailen kaikkea muuta, niin kestää aina niin kauan ennenkuin saan kuvat tänne blogiin :)

      Poista
    3. Picmonkey on ilmainen kuvankäsitelyohjelma jonka kautta kuvat aina pyöräytän ne pienentääkseni, suosittelen ;)

      Poista
  8. Mukavalta ohjelmalta tuokin näyttää. Vähän erilaisia efektejä että vois joskus testata. Oon kuitenkin tottunut käyttämään Picasan mainostyökalua sekä photoscapea ja ne on kans helppoja!

    VastaaPoista
  9. Empä ihmettele, että juuri Helmi-Inkeri komeilee lehdessä! Hän on niin suloinen ja varsinainen hymy-tyttö!

    VastaaPoista
  10. Hilla: on hauska harrastus :)
    mustakissa: täytyy kertoa Helmiskälle tuo myös, että kovasti häntä kehuttu on. Tykkää varmasti. Kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle kommentistasi!