23.4.2013

Eläimiä ja pohjanmaan tulvia

Sunnuntai aamu koitti minulla kurkkukipuisena mutta jotain oli silti tehtävä kun aurinkokin paistoi. 
Lähdettiin Ähtärin eläinpuistoon.
(kuvat jotka olen minä ottanut on merkattu, muut on miehen ottamia)




 Villisialla oli poikasia.
Sydän suli  


 Ahmed Ahmoi....
Lumileopardi



Pöllöjä joka lähtöön



 Korppi on mun kohokohta
On se viisas lintu! Sille pitää jutella kovasti. Oon aina vaan sitä mieltä että sillä on liian pieni häkki :( Oon siitä edellisen reissun jälkeen antanut palautetta mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut. Täytyy ilmoitella taas....


 Tämä se herättää tunteita, minulla niitä hyviä :)



 Karhunpennun tassu, oih  

 Mun eläin kettu


Kun lähdettiin reissuun, oli kotitiellä tapahtumia jänisrintamalla. Mies ehti kuvata niitä jonkin verran, harmi ettei saatu kuvattua niiden hyppelyä toisiaan päin. Oli ne hassun näkösiä kun tuossa kirmasivat eivätkä piitanneet ihmisen läsnäolosta yhtään.




Muutama pakollinen tulvakuva.
Tällästä meidän pitäjässä taas. Onneksi ei ole ihan kotinurkilla....
Oli muitakin tulvaturisteja liikenteessä kuin vain me :)

Minä jatkan nenäni niistelyä. Saikkupäiviä tässä viettelen flunssaisena, snif.....

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania eläinkuvia <3 sydäntälämmittävää oli katsella :) Terveisiä Mummolasta!

    VastaaPoista
  2. Voi mitä eläimiä.=) Sudet on munkin mielestä mahtavia otuksia.:) Nuita lintuja käy kyllä eniten sääli kun ne joutuu kököttämään noissa häkeissään.:/ Ennen, kun asuin vielä kotona, siis äitin ja iskän työnä, niin meillä kävi yhteen aikaan ahma aina yöllä koiran ruokakupilla ja koira oli ihan paniikissa. Eikä mekään ensin tiedetty mikä se oli, piti vain ihmeellistä, kovaa ääntä mutta mitään ei nähty. Mutta sitten alkoi ympäristöstä löytyä ihmeellisiä jälkiä ja ne tutkittiin ahman jäljiksi. Ihme otuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ne aika hassuja ne ahmat :) Pikku vipeltäjiä. Tosi leikkisiä!

      Poista
  3. Ihania eläinvauvoja ♥
    Toivottavasti tulvat helpottavat, samoin flunssasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3

      Tulvia on ainavaan, flunssaa ei enää onneksi :)

      Poista

Kiitos sinulle kommentistasi!